logo-whra-alblogo-whra-simplulogo-whra-alblogo-whra-alb
  • Home
  • Resources
  • Membership
  • Projects
  • LeadWell
✕

Contact:

+40 744 839 787
contact@whra.ro

    © All Rights Reserved. Designed by Outline Marketing
      Buy now
        ✕

        Senior Trainer & Consultant

        Raul Marina

        Raul Marina este un trainer senior cu peste 17 ani de experiență, specializat în management, leadership și dezvoltare personală și organizațională. El îmbină autoritatea cu empatia, inspirând oamenii prin exemplu său personal și valorile autentice pe care le promovează, cum ar fi generozitatea, sinceritatea și responsabilitatea. Cu o carieră solidă și un trecut marcat de performanță sportivă și serviciu militar în trupe de elită, Raul rămâne o sursă de inspirație pentru succesul prin devotament și pasiune.​ ​În cei 17 ani de experiență a interacționat cu peste 8500 de participanți.
        Leadership in Linia 1 - aduce principii din linia 1 esentiale pentru succesul unei echipe si le adapteaza mediului organizational.

        ✕

        Coach & Psychotherapist la Grow Center

        Un workshop interactiv unde vom explora legătura dintre procrastinare și burnout, în care vei afla despre cum poți transforma procrastinarea în productivitate și vei descoperii strategii practice pentru a-ți gestiona mai bine timpul și energia, astfel încât să poți atinge echilibrul dorit în viața personală și profesională.

        Ce vei descoperi:

        - De ce procrastinăm și impactul acesteia asupra productivității si stării de bine - Semnele timpurii ale burnout-ului și cum putem să-l prevenim

        - Tehnici eficiente de gestionare a timpului - Strategii pentru a menține motivația și productivitatea

        Gabriela Bugarin

        Sunt pasionată de poveștile despre oameni și de complexitatea umană, ceea ce m-a condus către studii în Psihologie, Teologie si Asistență Socială . Cariera mea s-a dezvoltat în resurse umane, unde am lucrat ca Manager timp de 7 ani, după care am fondat IHM Total Consult alături de soțul meu. Această afacere a crescut semnificativ, ajungând în top 5 companii de profil la nivel național până în 2019. Pe lângă activitatea de business, am inițiat proiecte precum „Ce faci te face” și am fost implicată în Asociația West HR Club încă de la începutul ei. În 2018, am decis să mă întorc la prima dragoste si sa mă concentrez pe psihoterapie și coaching executiv, obținând certificări în diverse metode terapeutice și coaching. Învățarea continua a fost o constă a vieții mele si fiecare schimbare profesională mi-a oferit noi perspective, dar am rămas dedicată înțelegerii și sprijinirii oamenilor în dezvoltarea lor personală și profesională.
        ✕

        Vicepreședinte Centrul Cultural PLAI si Responsabil de Dezvoltare

        Andreea Iager Tako

        Andreea este pasionată să descopere oameni, idei, proiecte și să le conecteze toate în modele care schimbă comunități, dezvoltând soluții de impact. Expusă producțiilor artistice dar și călătoriilor încă de la o vârstă fragedă, și-a dezvoltat singură metode de a se bucura de diversitate, în toate formele ei, rămânând acasă (Timișoara). A studiat psihologia și dezvoltarea durabilă, a lucrat în marketing și resurse umane înainte de a se dedica în totalitatea comunităților pe care le admiră. Este co-fondator Festivalului PLAI și susține producțiile PLAI, co-fondator AMBASADA și a extensiei sale - building.a.community - și, cel mai recent, co-fondator FABER - alături de Cristina și Val Mureșan, Adrian Erimescu și echipa FOR. În perioada pandemiei a fondat și o întreprindere sociala - ONE.shirt - un demers de slow fashion care vorbește despre incluziune socială și atrage atenția asupra poluarii industriei textile și risipei vestimentare.

        ✕

        Associate Vice President HR

        Mihaela Popa

        Experienced HR Leader, over 25 years, in multiple industries (Outsourcing, IT, Automotive, Production and Media)

        ✕

        Trainer si Consultant in People Management, Process Management

        Paul Brad

        Trainer si Consultant in People Management, Process Management, Firma: Proactive Communication

        ✕

        Business Management Consultant

        Tema:

        “De ce și cum m-ar putea ajuta oamenii mei în dezvoltarea afacerii?”

        O scurtă descriere:

        Ce trebuie să știu și să fac pentru a crea un mediu în care oamenii se simt motivați și implicați în dezvoltarea afacerii.

        Mihai Dragoi

        Mihai a avut noroc pentru că a descoperit destul de devreme că, desi va termina fără probleme Facultatea de Electronică și Telecomunicații în București, nu va dori să fie inginer. Asta l-a făcut să exploreze alte posibile oportunități și să meargă către următorul noroc din cariera sa: intrarea în sistemul Coca-Cola în România, ca agent de vânzări. Deși în primii ani nu au fost foarte multe oportunități de dezvoltare personală, după anul 2000 au apărut, într-o companie extrem de dinamică, o multitudine de ocazii de dezvoltare a carierei dar, mai ales, o multitudine de ocazii de dezvoltare personală. Oportunități de care a profitat din plin. Astfel încât, destul de repede, Mihai a trecut de la vânzări directe la training de vânzări, apoi la construirea soluțiilor de dezvoltare pentru cei 2800 de oameni din organizație, indiferent de departamentul în care lucrau. Pasul următor, Dezvoltare Organizațională i-a adus și cea mai frumoasă experiență, cele mai intersante colaborări, atât în plan intern cât și în plan extern, cu furnizori extraordinari (ex. McKinsey). Din 2008 construiește, consultant fiind, soluții de dezvoltare a capabilităților organizaționale pentru clienții săi, pentru a-i ajuta să implementeze eficient și cu succes strategiile organizaționale, pentru a-i ajuta să atingă mai ușor obiectivele de performanță. Mihai crede foarte mult în beneficiile unei abordări structurate a dezvoltării oamenilor dintr-o organizație. Construiește soluții adaptate la nevoile specifice ale clientului și e cel mai mulțumit când clienții realizează că modul în care lucrezi cu oamenii îți poate aduce succesul. Teme preferate, în consultanță sau în training: Dezvoltare Capabilități Organizaționale, Leadership, Change Management, Negociere. Plus Strategic HR.

        ✕

        Organizational Structure Manager

        Mara Voicu

        Experienta de aproapte 20 de ani in HR in companii de telecom si retail, trecand de-a lungul timpului prin arii precum training, recrutare, dezvoltare organizationala si, in prezent, manager de structura organizationala.
        Pasionata de oameni si de potentialul lor, cred cu tarie ca o companie cu ale carei valori rezonezi te face sa fii cea mai buna versiune a ta din punct de vedere profesional.

        ✕

        Executive Coach & Business Growth Director

        Paul Caramidariu

        Paul este unul dintre puținii profesioniști în resurse umane care au transcens cu succes HR-ul către roluri de conducere în afaceri. Cu o experienta de peste 18 ani in Managementul Resurselor Umane, si de peste 12 ani in conducerea afacerilor de mare anvergura, atat in industrie cat si in retail, Paul contribuie alaturi de clientii sai la cresterea si eficientizarea business-urilor acestora. În ultimii ani, Paul a lucrat cu marii companii de retail atât din Romania cât și din alte țări în elaborarea strategiilor de business, și în execuția lor, fiind recunoscut pentru transformările realizate prin abordarea sa de coaching și mentorat.

        Paul deține un master în managementul resurselor umane de la Universitatea Westminster din Londra. Este certificat Six Sigma Black Belt și Lean Expert, și instruit și a îndrumat peste 170 de oameni în proiecte de Six Sigma și Lean.

        Paul a fost nominalizat de Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale (Universitatea Politehnică din Timișoara), ca partener strategic și de către Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor (Universitatea de Vest din Timișoara) ca unul dintre cei 50 de absolvenții distinși ai ultimilor 50 de ani (FEAA 50 for 50). Paul este membru fondator al West Human Resource Director's Club, pe care l-a condus activ în calitate de președinte timp de 8 ani.

        ✕

        Managing Partner Corporate Dynamics si Consultant SPoR

        Tema: Cultura organizațională: În ce joc sunt și cum îl joc?

        Intangibilă și greu de definit, cultura organizațională modelează modul în care angajații companiei gândesc, acționează și iau decizii legat de business și de siguranța lor în muncă. Despre ce o să vorbim: Cultura - ‘’inconștientul colectiv’’, de la Schein la Jung; Leadership și Wellbeing în ‘’Norul cultural’’; Cultura – un joc wicked (ciudat); Leaderul - rol cheie în schimbarea culturală.

        Vino să înțelegi jocul cultural și să afli cum poți să îl explici atât unor lucrători cu puțină școală, cât și unui manager executiv cu două MBA-uri.

        Decebal Leonard Marin

        Decebal Leonard Marin este Managing Partner al CORPORATE DYNAMICS (https://www.corporatedynamics.ro), Senior Trainer și Consultant CLLR (The Centre for Leadership and Learning in Risk) în Psihologia Socială a Riscului (SPoR). Experiența sa managerială de mai bine de 25 de ani este completată de proiecte de tipul Safety Culture Due Diligence și de numeroase cursuri safety si keynote speaches susținute pentru companii globale precum Honeywell, Magna, Valeo, Tuborg, Holcim, Xella, Tenaris, Ameropa, CRH, Arçelik etc. În 2023, Decebal a primit din partea comunității GOVNET titlul de Health and Safety AMBASSADOR OF THE YEAR in Romania. În același an, programul SAFETY LEADERSHIP, dezvoltat de catre Corporate Dynamics, a fost desemnat BEST SAFETY TRAINING PROGRAM 2023. Cu un stil provocator și energizant, Decebal susține discursuri logice și inspirationale despre Psihologia Socială a Riscului, Safety Leadership, Human Skills și schimbare culturală. Decebal administrează SAFETY HUB – un grup ce reuneste peste 1400 de profesionisti activi pe platforma LinkedIn (https://www.linkedin.com/groups/8921783/) ce oferă articole și resurse gratuite pentru persoanele interesate de safety și Psihologia Socială a Riscului.

        ✕

        Instructor Meditatie Transcendentala, Director National MT Romania

        Tema:     "Echilibru și Succes: Beneficiile Meditației Transcendentale în Mediul Profesional"

        Cum să ai eficiență maximă, cu minim de efort, foarte simplu, chiar de pe scaunul de la birou. Îmbunătățește performanța echipei tale prin Meditația Transcendentală, tehnica ce reduce în mod eficient stresul, sporește potențialul mental, si creativitatea, îmbunătățește sănătatea și favorizează relații mai sănătoase.

        Adela Herea

        Ca instructor de Meditație Transcendentală, este persoana la care oamenii apelează atunci când se confruntă cu un nivel foarte crescut de stres și anxietate, ce le afectează starea mentală, sănătatea, relațiile cu cei dragi sau randamentul profesional. Cu pregătire în domeniul psihologiei și interes permanent pentru conștiința umană, practică tehnica MT de 10 ani, ajută oamenii să practice meditația transcendentală corect, astfel încât ei să aibă acces la resursele lor, la mai multă liniște interioară, claritate și echilibru fără efort.  

        ✕

        Specialist produse Ayurveda

        Marina Mangu

        Sunt Marina Mangu, farmacist, interesat de natura, incluzand-o si pe cea umana. Important pentru mine este dezvaluirea secretelor starii de bine, la care am ajuns prin dezvoltare personala, profesionala si experienta de viata.

        ✕

        Antreprenor WELLBEING

        Florina Costinas

        Cu o carieră de peste 20 de ani în marketing și branding în diverse domenii precum FMCG, IT, farmaceutic, fashion, retail, și multe altele, Florina a influențat semnificativ evoluția multor branduri de succes, incluzând Laura Baldini, Gradena, storebrands Profi. Expertiza ei vastă a fost esențială în dezvoltarea și implementarea strategiilor de piață care au remodelat peisajul de business. Recent, și-a direcționat această expertiză și pasiune către domeniul WELLBEING, unde a creat REBORN float&spa, un concept UNIC de URBAN RETREAT. În noul său rol, Florina a combinat tehnici clasice de spa, cum ar fi masajul, sauna cu infraroșu și hidromasajul, cu o terapie WELLBEING revoluționară și inovativă: FLOATING-ul. Acest proiect răspunde nevoilor contemporane de deconectare și reîncărcare într-un context de presiune crescută și hiperstimulare senzorială. Studiile neurologice arată că o oră de plutire este echivalentă cu 4-5 ore de somn profund, oferind o soluție eficientă pentru managementul stresului și îmbunătățirea sănătății mintale. Florina își invită clienții să descopere beneficiile acestei proceduri unice și să experimenteze transformarea personală. Prin REBORN, promite nu doar relaxare, ci o renaștere completă a corpului și minții

        ✕

        Mentor-Coach-Trainer - Center for Coaching & mentoring

        Tema: "Ca manager, vrei sa ai succes sau sa ai dreptate?" 

        Vom aborda gestionarea inteligent emotionala a conflictelor in organizatii din perspectiva liderului care vrea sa creeze un spatiu de siguranta psihologica in echipa sa, in concret discutam despre diferenta dintre intentie si impact in activitatea liderului de echipa.  

        Loredana GHITUICA

        Loredana are o experienta de 20 ani in Managementul Resurselor Umane si Dreptul Muncii. A condus toate procesele de HR in companii multinationale mari (intre 2.500 si 5.500 angajati) si cu modele de business complexe (productie, servicii corporate, shares service centers si proiectare-dezvoltare). Din 2012 pana in 2018 a condus West HR Club - Clubul profesional al Directorilor de Resurse din zona de Vest a Romaniei, in calitate de Presedinte. De 5 ani s-a dedicat carierei de Coach si Mentor unde are o experienta de peste 2.000 ore de coaching cu manageri care vor sa-si dezvolte relatii de calitate cu echipele lor in cadrul companiei CENTER FOR COACHING AND MENTORING - cu specializare pe domeniile Leadership, Inteligenta Emotionala si Growth Mindset.

        ✕

        Consultant Senior - Leges HR

        Flaviu Pop

        Actualmente Consultant Senior al companiei LEGES HR, Flaviu POP detine si functia de Presedinte al Asociatiei Directorilor de Resurse Umane din partea de Vest a Romaniei, WEST HR ASSOCIATION, activand de peste 20 de ani in domeniul Resurselor Umane in companii precum Procter & Gamble, Sumitomo Corporation, Kromberg & Schubert sau SAB Miller -URSUS. Flaviu este Trainer Certificat - De Klausen, Instructor in Designul Organizatiilor de Inalta Performanta, Membru CIPD (Chartered Institute of Personnel Development ) si ITOL (Institute of Occupational Learning) din UK precum si coautor al “Manualul Departamentului de Resurse Umane” si “Etica si Discriminare in Managementul Resurselor Umane” publicata la editura ASE Bucuresti in 2010. Experienta practica de management imbinata cu inclinatia catre scris s-au materializat intr-o colaborare cu Editura Rentrop & Straton, Flaviu devenind din 2014 coautor al „Consilierului de Resurse Umane” si autor al lucrarii „ 33 de Instrumente de Management”.

        ✕

        International Yoga Teachers 500 Hours, India

        Daniel Radu

        International Yoga Teachers 500 Hours, India – Registered Yoga Alliance

        ✕

        International Yoga Teachers 500 Hours, India

        Daniela Cîrlig

        International Yoga Teachers 500 Hours, India – Registered Yoga Alliance

        ✕

        People & Culture Manager & Sustainability, IKEA

        Adriana Petre

        Adriana Petre este People & Culture Manager/Sustenability la Magazinul IKEA Timisoara, Romania. Ea este responsabilă să faciliteze un mediu de lucru în care valorile și cultura IKEA sunt o realitate vie.

        Adriana este la IKEA de aproape 6 ani. Ea și-a început călătoria IKEA ca Generalist People & Culture în 2018 lucrând în această perioadă pentru ambele magazine din București.

        Este are o experiență în resurse umane de peste 15 ani, lucrând în departamentul de HR în diferite companii multinaționale din industria telecomunicațiilor și retail, dar și în consultanță. Profesionist puternic în resurse umane, cu o diplomă în Drept și un Master axat pe Managementul Resurselor Umane de la Academia de Studii Economice, București. Mereu dornică să învețe și să-și îmbunătățească cunoștințele, în 2021 Adriana a devenit CIPD Associate, Chartered Institute of Personal and Development în managementul resurselor umane.

        Adriana vede în fiecare persoană un talent, încurajându-i pe ceilalți să privească lucrurile din perspective cu totul noi, neobosită în căutarea schimbării și a creativității. Este o gânditoare inovatoare, „în afara cutiei”, care nu se lasă descurajată de eșec, profitând de cultura și valorile IKEA care îi permit să învețe din propriile greșeli. Printre proiectele de suflet la care a contribuit se numără Diversitate, Egalitate și Incluziune, cu accent pe integrarea persoanelor cu diferite dizabilități în echipă, naționalități diferite sau refugiați. Ea crede cu tărie în șanse egale pentru toată lumea.

        Adriana este pasionată de artă și design interior. Este o soție și mamă a doi copii minunați, mereu recunoscătoare familiei pentru sprijinul acordat pentru a avea un echilibru între viața ei profesională și cea personală.

        ✕

        Founder & CEO, Corratec

        Konrad Irlbacher

        Konrad Irlbacher, fondator și CEO al Corratec, este un antreprenor dinamic și un lider inspirațional, recunoscut pentru abilitățile sale de a conduce echipe către excelență. Cu o pasiune pentru sport și un spirit inovativ, el încurajează o cultură a mișcării și a sănătății în rândul angajaților și comunității. Cu o curiozitate neobosită și o dorință de a aduce schimbări pozitive, Konrad este un promotor dedicat al inovației și al progresului. În afara activității sale antreprenoriale, Konrad este cunoscut și pentru generozitatea și bunătatea sa, întotdeauna gata să ofere un sprijin înțelept și o mână de ajutor celor din jur. Cu o viziune orientată către familie și comunitate, el aduce o perspectivă umană și caldă în tot ceea ce face, inspirându-i pe ceilalți să urmeze exemplul său. Este fondator și susținător neobosit al Fundației Corratec Charity Mission, care își propune să sprijine dezvoltarea copiilor și tinerilor mai puțin privilegiați din Filipine, provincia Mindoro Oriental. În calitate de speaker la conferința LeadWell 2024, Konrad Irlbacher va împărtăși nu doar expertiza sa în afaceri și leadership, ci și valorile sale fundamentale de bunătate, inovare și conexiune umană.

        ✕

        Mindset Coaching

        Ada Ditrich

        Când mi-am început cariera, nu mi-am imaginat că voi rămâne în aceeași companie timp de două decenii. Dar parcursul meu la Eltrex a fost o aventură continuă, plină de provocări, lecții valoroase și oportunități de creștere, care m-au modelat atât profesional, cât și personal. Am evoluat alături de echipă, am navigat prin momente dificile care m-au șlefuit și am descoperit că leadershipul nu se rezumă doar la strategii și cifre – este despre oameni, încredere și viziune. Prin lentila de CFO, am avut mereu un ochi pe rezultate și celălalt pe echipă. Am fost mereu fascinată de modul în care oamenii evoluează și devin cea mai bună versiune a lor, iar asta m-a făcut să mă îndrept spre coaching. Am descoperit cât de important e să creezi un mediu în care fiecare să se simtă valorizat și să-și poată atinge adevăratul potențial, contribuind astfel la creșterea echipei. Astăzi, îmbin experiența din business cu pasiunea pentru coaching, lucrând alături de lideri și echipe care își doresc să crească autentic. Cred că succesul nu stă doar în cifre, ci în impactul pe care îl avem asupra celor din jur și în felul în care inspirăm și generăm schimbarea.

        ✕

        Managing Partner A&C CONSULTING CENTRE

        TEMA

        Cum se definesc planurile de instruire pentru dezvoltarea oamenilor şi a business-ului – Teme cheie abordate

        • Cum definesc competențele aferente responsabilităților joburilor? 
        • Cum măsor nivelul competenţelor actuale ale deţinătorului jobului? 
        • Cum stabilesc obiectivele de dezvoltare? 
        • Cum aleg metodele de dezvoltare cele mai potrivite pentru competenţele pe care doresc să le dezvolt? 
        • Cum elaborez planul de instruire? Cui aloc responsabilitatea implementării? 

        Adriana BĂDESCU

        Adriana este consultant şi trainer din 1995; • 30 ani de experienţă în consultanţă în management, dezvoltare organizaţională şi managementul resurselor umane; • 28 ani de experienţă în dezvoltare şi livrare de programe de instruire; • 15 ani de experienţă în învăţământul superior - a predat management şi managementul resurselor umane • 23 ani de experienţă practică în management şi dezvoltarea afacerilor. Proiecte majore: • Programe de Dezvoltare Organizaţională, care au contribuit la proiectarea şi/sau implementarea unor schimbări profunde în organizaţii (elaborarea strategiei companiei/ departamentelor/ echipelor, reproiectarea structurilor organizaţionale/ unor procese/sisteme) • Programe de Dezvoltare Managerială Mini-MBA (consultanţă, training şi coaching) • Training – o varietate de teme în domeniile managementului şi resurselor umane.

        ✕

        Organizational Consultant - Adrista Consulting, Decan și Profesor asociat– Bucharest International School of Management

        Tema:

        Rolul Liderului in Wellbeing

        - „work-life balance", o idee toxică

        - E posibilă fericirea la muncă?

        - Ce fel de muncă ne împlinește?

        - Ce fel de organizație ne hrănește și respectă valorile?

        - Ce pot liderii face pentru asta?

        Adrian STANCIU

        Adrian Stanciu este consultant în domeniul dezvoltării oamenilor și al organizațiilor din anul 2001, cu o preocupare specială pentru subiectul leadership și cultura organizațiilor. În cei 20 de ani de practică, Adrian a lucrat cu peste 100 de companii și cu mii de manageri din managementul mijlociu și senior al lor. Printre clienții săi s-au numărat atât comanii internaționale precum Xerox, IBM, Allianz, Raiffeisen, cât și companii românești ca Banca Transilvania, eMag, Cărturești și mulți, mulți alții. Înainte de a fi consultant, Adrian a fost antreprenor și apoi executiv de corporație, fiind directorul general al Xerox România între 1998 și 2000. În practica sa de consultanță, Adrian a înființat și birourile afiliate ale Human SYnergistics România, Ungaria, Bulgaria și Serbia. În spațiul educațional,. Adrian este profesor, partener și decan asociat al Bucharest International School of Management și lector asociat al programului de EMBA al Maastricht School of Management în România. Adrian este o voce constantă în presa de management românească. Îi puteți citi articolele la www.adrianstanciu.ro sau în cartea Alternative și asculta podcastul despre conducerea oamenilor în sec. XXI la www.decoder.ro.

        ✕

        Managing Partner at Lakeside Partners GmbH

        Tema : 'From Burnout to Balance'.

        The short explanation: 'When it comes to burnout, leaders need to put their oxygen mask on first. Why? Because when we safeguard our own health & wellbeing, we can build burnout-resistant teams. Learn the science behind the story, using science-backed physiological insights to move from burnout to balance, in your professional & personal practice.'

        Elesa ZEHNDORFER

        "Dr. Elesa Zehndorfer is a Managing Partner at Lakeside Partners GmbH, an eMBA lecturer, and author of six books for a global academic publisher. Having worked in the wellness sector for decades, she combines an expertise in leadership studies with studies of burnout & performance. She earned her PhD from Loughborough University in 2006."

        ✕

        HR Director Bosch

        Gabriela ILE

        • Dacă am vrea sa descriem stilul ei de management printr-un titlu de film, acela ar fi “Braveheart” – pentru ca a avut intotdeauna curajul de a aborda de-a lungul timpului proiecte complexe si inovative, fiind constant un trend-setter in divizia din care face parte de peste 16 ani, neobosita si indrazneata. • Care este superputerea ei în HR? Abilitatea de a fi inspirationala pentru oamenii din jurul ei, de a transmite mereu un vibe pozitiv, essential pentru succesul pe termen lung intr-un domeniu precum HR, care poate fi extrem de solicitant si consummator de energie. • Dacă ar avea un buton magic la birou, din pozitia ei de HR Director la Bosch ar transmite tuturor mindsetul din echipa ei de HR, bazat pe cei 3 P: Pasiune, Profesionalism, Perseverenta – acestea sunt cheia succesului pentru ea si echipa ei.

        ✕

        Holistic Health Coach

        Tema: Unlocking the Body-Mind Connection for Inner Balance and Better Performance

        Could stress be your addiction? In a world that constantly overstimulates the mind, our bodies are often left behind—trapped in cycles of chronic stress, anxiety, and survival-mode functioning. This workshop invites you to slow down, turn inward, and reconnect with your body. You'll gain a deeper understanding of how your nervous system works, discover practical tools for self-regulation, and explore how to break the vicious cycle of stress. By tuning into your body’s innate wisdom, you’ll unlock greater inner balance and elevate your ability to perform and lead with clarity and calm.

        Iasmina CARAMIDARIU

        Iasmina Caramidariu is a U.S.-certified Holistic Health Coach, trained at one of the most prestigious integrative health institutes, and a qualified yoga teacher with training in India. Passionate about the profound connection between mind and body, she is specialized in change psychology, the microbiome, mental health, and nervous system regulation. Her approach blends science-backed health coaching with the wisdom of yoga, supporting individuals in cultivating balance, resilience, and lasting well-being. Through personalized guidance, Iasmina empowers others to navigate transformation with clarity, aligning physical health with emotional and mental harmony.

        ✕

        Consultant strategic de business cu expertiză în HR, digitalizare, guvernanță AI, operațiuni și strategii de marketing

        Laura DRAGOȘ-RĂDOI

        Laura Dragoș-Rădoi este consultant strategic de business cu expertiză în HR, digitalizare, guvernanță AI, operațiuni și strategii de marketing. Deține un EMBA în Marea Britanie, unde a realizat cercetări asupra AI responsabil în ceea ce privește wellbeing-ul utilizatorilor raportat la human digital twins. Este membru al Responsible AI Institute, contribuitor la două cărți de businessdespre tehnologie responsabilă și sustenabilitate pentru antreprenori și deține certificări în etica AI de la instituții de renume. A sprijinit startup-uri AI și companii în strategii de creștere, transformare digitală, conformitate etică, marketing strategic și optimizarea operațiunilor. Cu o experiență vastă în HR la nivel sistemic și cultură organizațională, Laura explorează modul în care AI poate optimiza procesele de business, creând un echilibru între eficiență, etică și impactul asupra forței de muncă.

        ✕

        Presedinte si membru cofondator la asociatiei People Around

        Monica LEGRAND

        Sunt absolventa a facultatii de Sociologie si Psihologie din cadrul UVT (promotia 2007) și psihoterapeut în formare in cadrul ARHTE, cu peste 17 ani de experiență în domeniul resurselor umane, specializată în dezvoltarea de programe care susțin sănătatea mintală, siguranța psihologică și engagementul angajaților. Sunt cofondator al ONG-ului People Around, organizație care derulează campanii de conștientizare, psihoeducație și intervenții dedicate prevenirii burnoutului în mediul organizațional.

        ✕

        Managing Partner AIMS Timisoara

        Tema prezentarii – “Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”

        – despre valori reale si false, despre comportamente predictibile si surprize neplacute din partea liderilor, despre ce suntem si ce pretindem ca suntem, ce este bine si ce da bine, autenticitate si ipocrizie in cultura organizationala”.

        Razvan OGIRCIN

        De 31 ani Managing Partner AIMS Timisoara. Aprox. 1300 programe de training, coaching si consultanta in cei 31 de ani – temele predilecte – Leadership, cultura organizationala (diagnoza, strategie, interventie), conflict management, echipe eficiente, managementul conflictului, managementul schimbarii.

        ✕

        IT Digital & Data Director PROFI

        Cătălin PAVEL

        Lider în inovația tehnologică din sectorul retail, parcursul meu la Profi, de-a lungul ultimilor 15 ani, a fost definit de conducerea expansiunii companiei de la 70 la peste 1.700 de magazine. Printr-un focus strategic pe valorificarea datelor, inteligenței artificiale și automatizării, am redefinit operațiunile de retail și am contribuit decisiv la poziționarea Profi ca cea mai rapidă rețea de retail în creștere din Europa, dar și ca primul proiect de extindere al unei rețele de retail bazat pe inteligență artificială.

        ✕

        Andreea SERBAN

        Commercial Leader EMEA Health Solutions, AON

        Industry expert with an extensive international experience in the field of global insured benefits and human capital strategies. With over 13 years of experience, Andreea has successfully navigated complex regulatory environments, designed innovative benefits solutions and implemented strategic human capital initiatives across multiple geographies by driving efficiency and enhancing employee engagement through the development of tailored benefits programs and comprehensive human capital strategies. Andreea’s global perspective coupled with deep understanding of local market dynamics, has enabled her to deliver exceptional results for multinational corporations and diverse workforces.

        Tema

        Tema: Aon Employee Sentiment Study - Better Decisions to Unlock the Full Potential of Your People 

         

        Key Take aways: 

        1. The Majority of Employees Have Their Eyes on Their Next Move — At a time when talent competition is fierce and budgets are squeezed, it’s critical to understand the top ranked employee expectations. Explore what matters most. 

        1. Employers Are Failing to Accommodate Differing Needs — There are key areas where employees are being underserved, and inequitable benefits are contributing to negative wellbeing or preventing employees from reaching their potential. Find out how human capital strategies need to evolve. 

        1. The Global Workforce is Underprepared for the Future of AI — A significant disconnect is emerging between the direction and needs of businesses and the readiness of the workforce to prepare for change. Plan your next steps. 

        ✕

        GM, cofounder Avaelgo

        Mihai TĂTĂRAN

        Mihai Tataran este fondatorul si Directorul General al companiei Avaelgo infiintata in 2006, initial ca un birou de consultanta si training IT pe tehnologii Microsoft. Acum este o companie de referinta si premiata in ecosistemul Microsoft, foarte specializata pe Cloud si AI, cu peste 50 de specialisti certificati si recunoscuti in industrie, avand clienti companii medii si mari pe care le ajuta in adoptia de tehnologii de ultima generatie. Cu o educatie tehnica (Automatica si Calculatoare, la Universitatea Politehnica din Timisoara), Mihai a inceput ca inginer software si consultant. Azi, pe langa managementul general si strategia de crestere a companiei, Mihai este implicat in proiecte strategice ale companiei sale, toate in zona de Cloud si AI.

        ✕

        Professional Coach & Mindfulness Trainer 

        Tema:

        Mindfulness în leadership. Practici de meditație mindfulness în reducerea stresului

        Într-un climat organizațional tot mai complex, unde stresul, schimbarea rapidă și tehnologia definesc ritmul, liderii au nevoie mai mult ca oricând de o ancoră interioară. Mindfulness-ul oferă exact acest spațiu: un refugiu activ, din care pot conduce cu claritate, calm și siguranță emoțională. Mindfulness-ul nu este o pauză de la muncă – este o altă calitate a prezenței în muncă. Acest atelier experiențial propune o scurtă pauză de reconectare și resetare. Vei descoperi: Cum prezența conștientă (mindfulness) reduce stresul și cultivă starea de echilibru. Exerciții scurte de mindfulness aplicate în contexte de leadership: conversații dificile, conflicte, luarea deciziilor. Leadership-ul începe cu starea din care acționezi, nu doar cu ceea ce faci.

        Judit HĂRDĂUȚ

        Judit Hărdăuț, 45 ani, coach & trainer Mindfulness Professional Certified Coach (PCC), coach cu activitate și acreditare continuă de peste 12 ani - Federația Internațională de Coaching (ICF) Trainer acreditat Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR) – Mindful Academy cu peste 5 ani predare programe mindfulness, in mediul corporate, educațional și publicul larg Certificare Coach de la prestigiosul NeuroMindfulness Institute + 23 ani de experiență - coach&trainer, cu focus pe dezvoltare leaderi, echipe si organizatii cu + 1800 ore de training dezvoltare personală/leadership/organizații, +1400 ore de coaching individual și echipe, + 400 ore de training mindfulness

        ✕

        Instructor Meditatie Transcendentala

        Tema:

        "Echilibru și Succes: Beneficiile Meditației Transcendentale în Mediul Profesional" 

         Cum să ai eficiență maximă, cu minim de efort, foarte simplu, chiar de pe scaunul de la birou. 

        Îmbunătățește performanța echipei tale prin Meditația Transcendentală, tehnica ce reduce în mod eficient stresul, sporește potențialul mental, si creativitatea, îmbunătățește sănătatea și favorizează relații mai sănătoase.

         

        Adriana MALNASAN

        Cu 11 ani de practică dedicată Meditației Transcendentale, Adriana prezintă puterea transformatoare a acestei tehnici. Ea a experimentat personal beneficiile profunde ale acestei tehnici, fiind „dovada vie” a efectelor pe care le oferă. Misiunea Adrianei ca instructor este de a face acest lucru accesibil tuturor, indiferent de circumstanțele lor. Dorește să descopere pentru toata lumea posibilitatea de a-și debloca întregul potențial și de a-și cultiva pacea interioară, aducând prin activitatea sa beneficiile Meditației Transcendentale la cât mai mulți oameni, contribuind la o lume mai armonioasă și mai plină de compasiune.

        ✕

        Prorector Activități Sociale și Studențești, Universitatea de Științele Vieții Regele Mihai I din Timișoara

        Tema:

        “Jocul performanței - Cum sportul modelează liderii și echipe de success” 

        Performanța excepțională, fie în sport, leadership sau business, are la bază disciplină, reziliență și spirit de echipă. Liderii de succes adoptă o mentalitate câștigătoare, învățând din principiile sportului: gestionarea eșecurilor, luarea deciziilor sub presiune și colaborarea eficientă. În plus, un stil de viață sănătos  prin echilibrul între activitate fizică, nutriție și odihnă – influențează nu doar calitatea vieții individuale, ci și productivitatea și cultura unei organizații. Această prezentare explorează cum obiceiurile inspirate din sport pot modela echipe performante și companii de succes, promovând sănătatea și excelența pe termen lung. 

         

        Petru Eugen MERGHES

        Cu o experiență de 29 de ani în educație, sport și leadership, mi-am dedicat cariera formării și dezvoltării tinerilor, promovând excelența academică, performanța sportivă și adoptarea unui stil de viață sănătos. Absolvent al Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de Educație Fizică și Sport (1996), am continuat specializarea în Kinetoterapie (2001) și am obținut un master în Management și Impresariat Sportiv (UVVG Arad, 2007). Am finalizat doctoratul în Management și Marketing în Agroturism la USAMVB Timișoara (2004), iar în 2024 mi-am consolidat expertiza prin absolvirea cursului „Health and Wellness” la Harvard Medical School. Fondator și coordonator al Clubului Sportiv Sport4Fun Timișoara, am organizat peste 125 de stagii de pregătire, tabere de schi, tenis și drumeție, contribuind la formarea unor generații de sportivi și lideri. Rezultatele includ două medalii de argint la Campionatele Europene, 20 de trofee internaționale TE și ITF, 35 de titluri naționale și peste 50 de medalii la Campionatele Naționale de Tenis. Pe lângă activitatea didactică și de antrenorat, sunt specializat în volei, pregătire fizică, tenis și schi, deținând calificări naționale și internaționale de cel mai înalt nivel. În plus, în calitate de Consilier Vocațional și de Dezvoltare Personală, sprijin oamenii în atingerea potențialului lor maxim. Prin tot ceea ce fac, îmi propun să promovez un stil de viață sănătos și sustenabil, să sprijin excelența în sport și educație și să inspir dezvoltarea leadership-ului prin muncă dedicată și inovație. Misiunea mea este de a conecta educația și sportul pentru a forma comunități sănătoase – fizic, social și emoțional.

        ✕

        Senior AI Engineer La Bosch

        Viorel SPÎNU

        Viorel Spînu este Inginer Senior în domeniul Inteligenței Artificiale, cu expertiză avansată în modele lingvistice de mari dimensiuni și în inovația sistemelor inteligente. Este specializat în dezvoltarea de soluții avansate bazate pe inteligență artificială, concepute pentru a rezolva probleme complexe și a extinde limitele sistemelor alimentate de LLM și agenți autonomi. Cu o experiență vastă în dezvoltarea de asistenți AI pentru mediul enterprise, sisteme AI multimodale și aplicații creative, Viorel aduce în fiecare proiect atât profunzime tehnică, cât și inovație practică. Dincolo de activitatea sa de inginer, el contribuie activ la diseminarea cunoștințelor din domeniul AI prin conferințe, evenimente de profil și întâlniri dedicate comunității, fiind totodată autorul unui curs gratuit de inteligență artificială, conceput pentru a ajuta profesioniștii să integreze aceste tehnologii în activitățile lor zilnice. Viorel are și un parcurs antreprenorial solid, fiind fondatorul mai multor startup-uri din domeniul roboticii, dezvoltării software și inteligenței artificiale, fapt care îi oferă o perspectivă unică asupra aplicabilității tehnologiilor AI, atât din punct de vedere tehnic, cât și practic.