14 mai 2025 |
09:00 - 17.45 |
Hotel Tresor Le Palais Timișoara



Leadership & Wellbeing
Această ediție aduce în prim-plan teme esențiale pentru succesul organizațiilor moderne: Leadership, Wellbeing, Psychological Safety și Integrare AI în cultura organizațională.
Scopul conferinței : Legătura dintre Leadership și Wellbeing - Speakerii invitați vor prezenta strategii prin care liderii pot cultiva echipe performante și sănătoase, susținând echilibrul dintre viața personală și profesională.
Ce teme specifice își propune conferința la ediția în 2025 ?
Psychological Safety: Una dintre temele specifice ale ediției din acest an, siguranța psihologică, va fi abordat sub diverse perspective pentru a arăta cum poate fi construită o cultură a încrederii, deschiderii și colaborării autentice în organizații.
Integrare AI în cultura organizațională: A doua temă specifică ediției 2025, integrarea AI-ului în cultura organizațională nu este doar o chestiune de tehnologie, ci și de oameni. Explorăm cum să construim un mediu în care AI-ul devine un partener valoros cât și importanța transparenței și eticii utilizării AI într-o cultură organizațională sănătoasă și umană.

Puncte de focus:
- Leadership-ul este un sprint, cu efort maxim, presiune pe tine și pe ceilalți? Cât ține un astfel de leadership?
- Leadership-ul este o abordare pe termen lung, este un maraton nu un sprint
- Ce metode de wellbeing au efecte profunde dar și imediate?
- Psychological Safety: siguranța psihologică, va fi abordat sub diverse perspective pentru a arăta cum poate fi construită o cultură a încrederii, deschiderii și colaborării autentice în organizații.
- Integrarea AI-ului în cultura organizațională nu este doar o chestiune de tehnologie, ci și de oameni. Explorăm cum să construim un mediu în care AI-ul devine un partener valoros cât și importanța transparenței și eticii utilizării AI într-o cultură organizațională sănătoasă și umană.
Cui se adresează:
- Directorilor Generali interesați să dezvolte organizații de succes
- Managerilor de Resurse Umane preocupați de bunăstarea și performanța echipelor lor
- Managerilor și Liderilor care doresc să creeze un mediu de lucru sigur și productiv
- Oricui dorește să învețe cum să promoveze bunăstarea, leadership-ul responsabil și siguranța psihologică în organizație

“Integrare inteligentă: AI ca parte din ADN-ul organizației”
„De la teamă la încredere: Cum creează liderii spații sigure pentru oameni și organizații”
Organizat de:

Powered by:

Parteneri:





Sponsori:






Agenda Evenimentului 9:00 - 17:45
Sala 1 – Le Grand Opera
Sala
Le Grand Opera
09:00 - 09:30
Primirea participantilor
09:30 - 10:00
Leadership și Wellbeing Ediția 2 - Cuvânt de deschidere - Paul Cărămidariu (host) - Executive Coach + Business Growth Consultant, Step Up & WHRA și Flaviu Pop – Președinte, WHRA & Consultant Senior, Leges HR
10:00 -10:45
From Burnout to Balance (în limba engleză) - Dr. Elesa Zehndorfer - Managing Partner at Lakeside Partners GmbH, Professional Writer & Author, Editor-in-Chief of Blackheath Publishing
10:45 -11:30
“Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”- Răzvan Ogîrcin - Managing Partner, AIMS Timișoara
11:30 - 12:00
Coffee break
12:00 - 12:30
Mindfulness în Leadership. Practici de meditație mindfulness pentru reducerea stresului - Judit Hărdăuț - Professional Coach & Mindfulness Trainer
12:30 - 13:00
From Procrastination to Growth: Overcoming Burnout - Gabriela Bugarin - Coach & Psychotherapist,
13:00 - 14:00
Prânz
14:00 - 14:30
Better Decisions to Unlock the Full Potential of Your People – AON Employee Sentiment Study - Andreea Șerban - Commercial Leader EMEA Health Solutions, AON
14:30 - 15:15
Rolul Liderului in Wellbeing – Adrian Stanciu - Organizational Consultant - Adrista Consulting, Decan și Profesor asociat– Bucharest International School of Management
15:15 - 15:45
Ca manager, vrei să ai succes sau să ai dreptate?- Loredana Ghițuică - Mentor & Coach & Trainer, Center for Coaching & Mentoring
15:45 - 16:05
Coffee break
16:05 - 16:35
Panel “Integrare inteligentă: AI ca parte din ADN-ul organizației”
Speakeri Panel:
Laura Dragoș-Rădoi, Consultant Strategic de Business si Researcher AI Responsabil,
Cătălin Pavel – Data and Digital Director Profi
Tătăran Mihai - Owner, General Manager at Avaelgo
Moderator Panel: Paul Cărămidariu – Executive Coach + Business Growth Consultant, Step Up & WHRA
16:35 - 17:15
Panel: „De la teamă la încredere: Cum creează liderii spații sigure pentru oameni și organizații”
Speakeri Panel:
Adrian Stanciu - Organizational Consultant - Adrista Consulting, Decan și Profesor asociat - Bucharest International School of Management
Gabriela Ile – HR Director Bosch
Monica Legrand – Președinte și Cofondator People Around și Psiholog
Moderator Panel:
Paul Cărămidariu – Executive Coach + Business Growth Consultant, Step Up & WHRA
17:15 - 17:45
Concluzii & Tombola - Paul Cărămidariu (host) - Executive Coach + Business Growth Consultant, Step Up & WHRA
Sala 2 - SYMPHONIE
12:00 - 12:30
Echilibru și Succes: Beneficiile Meditației Transcendentale în Mediul Profesional - Adela Herea - Instructor Meditatie Transcendentala, Director National MT Romania & Adriana Mălnășan - Instructor Meditație Transcendentală
12:30 - 13:00
Cultura Organizationala. In ce joc sunt si cum il joc? - Decebal Leonard Marin - Managing Partner si Consultant SPoR, Corporate Dynamics Count
13:00 - 14:00
Prânz
15:15 - 15:45
Jocul performanței - Cum sportul modelează liderii și echipe de success - Conf. univ. dr. Petru Eugen Merghes - Prorector Activități Sociale și Studențești, Universitatea de Științele Vieții Regele Mihai I din Timișoara
15:45 - 16:05
Coffee break
Sala
SYMPHONIE
Sala 3 – Pool Lounge
Sala
Pool Lounge
12:00 - 12:30
Unlocking the body-mind connection for inner balance & performance (în limba engleză) - Iasmina Cărămidariu - Holistic Health Coach
12:30 - 13:00
De ce și cum m-ar putea ajuta oamenii mei în dezvoltarea afacerii? - Mihai Dragoi - Business Management Consultant, HR Dimensions Count
13:00 - 14:00
Prânz
15:15 - 15:45
Cum se definesc planurile de instruire – Adriana Bădescu, Managing Partner A&C Consulting Centre Count
15:45 - 16:05
Coffee break
Au mai rămas